Maksutavat

Käytämme tilauksien maksamiseen Klarnan monipuolista maksutaparatkaisua, joka on helppokäyttöinen, joustava ja turvallinen tapa maksaa ostoksia verkossa.

Seuraavassa on listattuna eri maksutapoja joilla voit maksaa tilauksesi.

Maksu verkkopankilla

Voit maksaa tilauksesi turvallisesti suoraan omasta verkkopankistasi.

Tuemme tällä hetkellä seuraavia pankkeja: Danske Bank, OP, Nordea, Säästöpankki, S-pankki ja Aktia.

Maksu kortilla

Voit maksaa tilauksesi omalla maksukortillasi (mm. Visa, MasterCard, pankkikortti), kunhan se vain tukee verkossa maksamista.

Lasku ilman lisäkuluja

Voit tilata tuotteitamme myös laskulla, jolloin saat laskun sähköpostiisi samalla kun postitamme tuotteesi. Voit rauhassa tutustua tuotteisiimme, ja maksaa laskusi vasta sen jälkeen – ilman lisäkuluja.

Valitaksesi laskun sinun tulee syöttää henkilötunnuksesi Klarnan maksutapatarkastusta varten.

Lasku pitkällä maksuajalla

Yhteistyökumppanimme Klarna tarjoaa myös toisinaan maksukampanjoita, joita hyödyntämällä voit maksaa ostoksesi reilusti normaalia myöhemmin. Voimassa olevat kampanjat ovat nähtävillä kassa-sivullamme tilaustasi maksaessasi.

Maksu osissa

Voit suorittaa maksusi myös osissa sinulle sopivissa maksuerissä.

Valitaksesi joustavan erämaksun sinun tulee syöttää henkilötunnuksesi Klarnan maksutapatarkastusta varten.

Lasku yrityksille

Oletko yritys? Voit tilata tuotteesi meiltä myös yrityslaskulla – ilman lisäkuluja. Nähdäksesi maksutavat yrityksille, valitse kauppamme Kassa-sivulla ostajaprofiiliksi ”Yhtiö/Yritys”. Valittavissanne olevat maksutavat ovat lasku tai maksukortti (mm. Visa, Mastercard, pankkikortti).

Valitaksesi laskun sinun tulee syöttää yrityksesi Y-tunnus Klarnan maksutapatarkastusta varten.

Onko minun pakko täyttää henkilötunnukseni?

Tilauksen tekovaiheessa saatamme kysyä kassa-sivullamme henkilötunnustasi. Henkilötunnusta käytetään henkilön tunnistautumiseen, jotta voimme helpottaa tilauksesi tekoa esitäyttämällä esimerkiksi osoitetietojasi, ja tarjota Klarnan kanssa sinulle mahdollisimman kattavasti erilaisia maksutapoja.

Sinun ei kuitenkaan ole pakko syöttää henkilötunnustasi tehdäksesi meiltä tilauksen. Tällöin valittavissanne olevat maksutavat rajoittuvat verkkopankkimaksuun ja korttimaksuun. Jos et halua syöttää henkilötunnusta, valitse henkilötunnusta kysyttäessä kohta “Jätä välistä”.

Huomaathan, että syöttämäsi henkilötunnus välittyy turvallisesti Klarnalle. Me emme missään vaiheessa näe henkilötunnustasi.

Oletko saanut jo tuotteet mutta et laskua?

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun tai maksun osissa, saat laskun sähköpostiisi heti kun olemme käsitelleet tilauksenne ja toimittaneet tuotteet. Jos kuitenkin käy niin, että olet jo saanut tuotteesi, mutta lasku ei ole saapunut sähköpostiisi, voi olla että se on jäänyt matkan varrella johonkin. Yleisin syy on laskun päätyminen sähköpostisi roskapostin joukkoon, joten kannattaa katsoa sähköpostisi erillinen roskapostien kansio. Voi myös olla, että sähköpostin lähetyksessä on ollut jokin muu ongelma.

Jos et ole saanut odottamaasi laskua, voit ottaa meihin yhteyttä, niin voimme varmistaa että lasku on tosiaan lähetetty sinulle.

Onko laskun avaamisessa tai maksamisessa ongelmia?

Mikäli olet saanut laskun sähköpostiisi, mutta et esimerkiksi saa sitä auki, tai koet sen kanssa jotain muuta hankaluutta, kannattaa ottaa yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.

Klarnan asiakaspalvelun yhteystiedot löydät tämän linkin takaa: www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Koetko tilauksen tekemisen kaupassamme hankalaksi?

Kaikki ei aina välttämättä mene ihan mutkitta. Vaikka olemme koittaneet tehdä tilauksen teosta verkkokaupastamme mahdollisimman helppoa, saattaa jokin kohta aina toisinaan tuntua hankalalta. Sitä varten olemme auttamassa sinua! Pyrimme vastaamaan meille tulleisiin kysymyksiin mahdollisimman nopeasti aamusta iltaan. Voit soittaa meille, tai jättää meille viestin esimerkiksi sähköpostitse tai Facebook-sivuillamme.  Tarkemmat tiedot löydät verkkosivujemme alaosasta.